mariekegesthuizen.reismee.nl

First days in Izmir

Mahraba! (dat betekent hallo!)

First days in Izmir.

Na een leuke maar lange vlucht met allemaal turken in het vliegtuig zijn we maandagavond aangekomen in Izmir. Daar stond de knapste vent van Turkije op ons te wachten, namelijk onze buddy! We stelden ons netjes voor, hij daar in tegen niet alleen ‘’Hi’’ Dat vond ik een beetje raar maar denk dat die een beetje flabbergasted was omdat die waarschijnlijk niet veel knappe mensen in zn leven gezien had.Maargoed toen gingen we met hem in de taxi en hij bracht ons naar ons appartement. Het is een mooi appartement (8 hoog) en is met hogere turkse sferen ingericht. Helaas geen balkon maar het uitzicht over de hele stad maakt dat helemaal goed. Vooral alle lichtjes s’avonds zijn erg mooi. De volgende dag zijn we samen met onze sbuddy naar de supermarkt gegaan. Dat was opzich wel handig, want dan wisten we waar we heen moesten.De supermarkten zijn hier overigs super groot, net zo groot als die champignon supermarkten in Frankrijk. S’avonds zijn we even naar het centrum van Izmir gegaan, het was al wat later dus helaas waren alle winkeltjes al dicht en was er niet heel veel meer te doen, dus hier gaan we nog een keertje heen! Daarna hebben we gezellig in de woonkamer met de airco geslapen omdat het nog te warm in onze kamers was. LOGEERPARTIJTJE!

Woensdag zijn we naar C?sme gegaan, een heel leuk schattig plaatsje ongeveer een uurtje van Izmir af. Je kan er voor 3 euro met de bus heen en krijgt een lekker bakje water erbij, nou met dit warme weer is dat wel top hoor! Daar hebben we lekker op een klein strandje gelegen en het water was heel helder en lekker om in te zwemmen. Daarna hebben we bij een restaurantje gegeten voor 4 euro, het was heerlijk! Onze buddy student vond het amaaaazing dat we dat helemaal zelf hadden gedaan.

Donderdag zijn we naar de IKEA en naar een winkelcentrum geweest. Echte Marie kofte (normaal k?fte) S’avonds ging het gebeuren.. we ging op date met onze buddy en zn vriend. het best een gezellig avondje en hebben we veel geouwehoerd en soms een beetje gelachen

Vrijdag zijn we weer lekker naar C?sme gegaan en wat zaterdag nu brengt zullen jullie snel horen!

Foto’s volgen nog!

Randy!

Wat leuk om te lezen! ???? have fun!

Randy!

Okee, een smiley wordt blijkbaar een paar vraagtekens!