mariekegesthuizen.reismee.nl

Oehoeee shababa shababa

Merhaba Allemaal,

Het is al even geleden dat ik jullie geschreven heb. Maar ik heb veel aan jullie gedacht wanneer ik dit blog schreef. Ondertussen is er alweer veel gebeurd in het leven van Turkse Marie. Zaterdagavond ben ik samen met kelly naar Alcancak geweest, een beetje uitgaangsgedeelte van Izmir. Je merkt dat mensen hier meer s'avonds leven, in the afternoon it's a little bit too hot. Jajajaja, mn engels gaat er al op vooruit! Je hebt er vooral veel eet tentjes, sportcafés maar ook een mooie boulevard waar ze allemaal aan het chillen met die billen zijn. Helaas ging Nicole niet mee want die voelde zich niet helemaal "fief". Kelly en Ik zijn toen naar cafe Big boss gegaan, en het was onverwachts erg leuk! Eerst hadden we wel een beetje een vieze meneer naast ons zitten die vroeg of we een massage wouden maar eigenlijk bedoelde hij "send me a message" nouu denk het niet!,zou onze turkse judeska zeggen. Achter ons zat ook een man met een gitaar in zn nek, die liedjes ging zingen. Het was de Andre Rieu en kon zich zo aansluiten bij fransie duijts en driesje roelvink! Eigenlijk was het niet echt uitgaan want ze drinken meer wat met veel eten. Dus kom je die club binnen, shake that ass van sean paul uit je speakers..zitten ze allemaal aan tafels te koekeloeren.We vonden het niet leuk dat Nicole niet mee kon dus om haar op te "fiefen" hebben we een mooie hartjes ballon gekocht. En ja hoor, zo slim als we waren 20 lira voor betaald???? (dat is ongeveer 6 euro) maar het was het waard. Toen kwamen we nog twee turkse jongens tegen die ons heel hard gingen uitlachen omdat we zoveel hadden betaald. Ze wouden ook de ballon van ons afpakken, maar we hebben hem beschermd met heel veel liefde. Het was net een baby. De volgende ochtend waren we een beetje brak en had Nicole voor ons een lief berichtje neergelegd met een dvd van divorce erbij. Voor de rest hebben we die zondag een beetje gechillt en zijn we nog even wezen winkelen.

Maandag zijn we een dagje naa Kusadassi geweest, ongeveer 2,5 uur van Izmir af. Ik vind het echt zn sultan naam..Kusadassi. Het is een hele touristische plaats waar ze natuurlijk je alles willen verkopen en soms ook een beetje nederlands spreken. Dus ik voelde me weer helemaal een tourist! De sfeer is hier wel beter dan Izmir, het is wat gezelliger en in Izmir zijn ze af en toe een beetje nors.Ook spreken ze niet altijd even goed engels wat soms wel eens lastig is. In Kusadassi kon je er zelfs een broodje frikandel en kroket bestellen, mot niet gekker worden. Er was een hele gekke ober die ging dansen a la Micheal Jackson en leuk met ons ging kletsen. Over het algemeen werken ze niet heel hard(wel 12 uur per dag, 7 dagen per week) naar mij idee. Ze doen veel met hun telefoon gewoon als ze aan het werken zijn. Chill baantje dacht ik zo. Toen zijn we op tassenjacht geweest en hebben we lekker onderhandeld, we waren lekker op dreef! Daarna hebben we nog even wat gegeten, lekkere kip waar ik buikpijn van kreeg dus dat was minder fijn. Je moet wel beetje opletten wat je eet.

Ondertussen ben ik wel meer gewend hier, het uitzicht is elke dag mooi om mee wakker te worden. Deze week hebben we nog lekker vrij en maandag beginnen we met school. Ik ben erg benieuwd..maar eerst introductie met: DRUNK and HAPPY!

Tot snel!

Liefs Turkse Marie

Reacties

Reacties

jacqueline

Mooi verhaal weer van turkse marie, vooral details zijn super. Verder is het hier saai zonder jou, maar dat zullen kelly en Nicole inmiddels wel begrijpen.

Jessica

Heey Marie,

Leuk dat je dit deelt met ons en dat je het leuk vind in Turkije geniet er maar lekker van, We missen je wel bij gp, Gr Jessica

Hennie. Oftewel tante hen

Wat gaaf om te lezen. Pas maar op met al die aandacht van die Turkse mannen????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!